alladjurager

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Tjaaa

Av sofie Dalen - 18 juli 2011 22:00

Nu sitter jag och driker lite daim cappuccino det är jätte gott gillar ni också cappuccino? om ni gör det så kanske ni kan säga til lmig vilken smak ni gillar med cappuccino mest! Jag gillar mest daim cappuccino ! cappuccino är lite svårt att stava med om ni stavar fel så gör det inget det är som sakt svart att stava:3 I dag har övat lite med mitt band jag spelar baryton det gör min bff också och så spelar en trummor och en spelar saxofon! det är kul att göra det! har ni något band! jag tycker det är lite lång tråkit att ta lektioner med vår baryton lärare men det är kul att ha ett band och om man ska ha ett band så måste man öva också ju och om vi inte tar lektionern så lär vi oss ingen nya låtar och då har vårt band inga nya låtar att spela då blir det typ samma låtar hela tiden och det blir ju ine så kul och då kommer det inte några folk till vara konserter  för dom har redan hört alla låtarna och har tröttnat på dom så om man vill ha ett band så måsta man ta lektioner också ju jag tycker ju som jag har sakt att det är kul att ha ett band så varför börjar inte ni också ett band mina så blogg läsare en dag kanske ni blir lika kända som typ lady gaga och är jätte stora stjänor och alla era fans kommer kanske bara skrika efter er om dom ser er på stan ! så börja ett band små söta läsare det är såå kul i mitt band är det två killar och två tjejer:3 Ps: här kommer en bild på cappuccino!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie Dalen - 25 augusti 2011 15:48

Denna låten som jag kommer visa snart heter Bebot och den visade min kompis Jonisp mig och den är rätt så bra och lite tjatig men ändå bra :) här kommer den :) :DDD ...

Av sofie Dalen - 25 augusti 2011 15:41

I dag var jag på andra skol dan :) Och det var jätte kul sista veckan innan skolan skulle börja igen typ längtade jag tills vi skulle få läxor :) Och nu efter skolan i dag är jag med min kompis Jonisp ! :) Och nu snart ska nog jag hjälpa jonisp att s...

Av sofie Dalen - 24 augusti 2011 19:20

I dag var det första skol dan efter sommar lovet det var jätte kul att få träffa alla igen :)    ...

Presentation


Heej jag heter Sofie Dalén! :) Jag gillar att dansa det gör jag och min bff:)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards